31 Ocak 2012 Salı

evham,kaygı,korku,heyecan




uykusuzluk,yorgunluk,
ne varsa hepsi ANNELİK 'teymiş.bunu öğrendim şu 4 ayda.(daha ne çok şey öğreneceğim kim bilir?)
kararsızlık,ne yapacağını bilememe,
2 canın sana emanet olduğunu bilmek ,
yanlış müdahale edersen sorumluluk senin.
hata kabul etmeyen meslek...
ANNELİK.
yorgunum bugün işe gitmeyeceğim diyemezsin.
hastayım bugün yatmam lazım yarın gelirim diyemezsin.
daha sonra hallederiz diyemezsin.
bütün işler durur;ANNELİK durmaz,duramaz. nasıl dursun ki :)
iki masum sana bakıyor heyecanla,

 işte bu heyecan seni yattığın yerden doğrultur da tekrar gülümsetir hayata..unutursun yorgunluğu da...uykusuzluğu da...


şimdi uyudular... saat 22:00
bir çayı hak ettim demi..

bunu istiyorum !!!

"Günümüzde anne olmak da zor, günümüz annelerinin elinde çocuk olmak da...
Aslında annelerin çocuklarından bekledikleri şeyler çok değil... Saygılı, dürüst, iyi eğitimli, büyüğünü sayan, küçüğünü koruyan çocuklar hayal eder anneler...
Ya çocuklar? Çocuklar da farklı bir şey istemezler aslında... İyi bir eğitim almak, sevilmek ve değer görmektir istedikleri...
Peki, nerede yanlış yapılıyor ki bu kadar iyi niyetli insanlardan, saygısız, eğitimsiz, dengesiz, saldırgan ve anne babayı canından bezdirici çocuklar yetişiyor? Bu süreçte aile içinde neler yanlış gidiyor ve bu yanlışlar içinde annenin payı ne kadar?
Acaba anneliğin ince bir sanatı var da günümüz anneleri onu mu ihmal ediyor?
İşte bu kitapta anneliğin aslında çok kolay olduğu; hep ihmal edilen ince ve önemli ayrıntılar bulunduğu gözler önüne seriliyor. Sorunlara çözüm önerileri getiriliyor.
Üstelik bu kitap, sadece annelere değil, annelere \"eş\"lik eden babalara da çok şeyler söylüyor."


bu kitabı almak istiyorum. dışarı çıkamıyorum.sordurdum kitapçıda da yokmuş.netten de almak istemiyorum . yaar bana bir fikirrr veren yok muuu?

30 Ocak 2012 Pazartesi

sonunda bir başlık tasarlayabildim.
bu resmi çok seviyordum bana çok sevgi dolu geliyor. hep hayalimde böylebir anne olmak vardı bir kız bir oğlan sağımdan solumdan bana sarılsın.öpsün...
sevgi içigen çok iyi bir ressam çocuk kitaplarında ki çizimlerine bayılıyorum. çok naif çoksevecen çok sıcak geliyor bana.. inş. bana kızmaz bir dergiden taratmıştım. çok yerde de kullandım. beni ifade ettiği için blog başlığım olsun istedim kötü mü ettim? :)
ben kaçtım ikizlerimin gece mesaisi beni bekler :)
sevgi ve dua ile..
tüm hasta bebekler çabucak iyileşsin inş. AMİN

22 Ocak 2012 Pazar

        
       yumak ellerinizin tombik paymaklarının çıtır tırnaklarını keserken çok korkuyorum.

13 Ocak 2012 Cuma

ikizlerle bir gün nasıl geçer ?

merak mı ettiniz anlatayım:



BERRİN UYUR

MUHSİN UYANIR....


MUHSİN UYUR
.........

BERRİN UYANIR

BERRİN TEKRAR UYUMAYA GEÇERKEN

MUHSİN UYANMAYA BAŞLAR...

BU SIRALAMA BÖYLE DEVAM EDİP GİDER..

olan anneanneye,anneye olur...gözler mor,uykusuz, karın aç,ev dandini....katlanmayı bekleyen çamaşırlar,ütü,
hadi bakalım çık işin içinden çıkabilirsen.

cümleten iyi haftasonları
:)

not: muhsin oğlan gündüzleri evde ne oluyor diye merakından şöyle bir kestirip kalkar ki bir şey kaçırmasın.
o yüzden oğlancığımın uyurken fotoğrafını pek çekememişim ..

10 Ocak 2012 Salı

hep beraberiz

önce
 anne karnını


sonra
baba kucağını paylaştık.




şimdi aynı beşikte
 hem oynuyor.


hem de
 mışıl mışıl uyuyoruz.


eee
 eee
 eee
 e
:)

şşşş sessiz şimdi uyudular ..

4 Ocak 2012 Çarşamba

NİNNİ


   video
hu hu hu gelir
 çeşmelerden su gelir
uzun uzun yollardan
yavruma uyku gelir..

yeni annelerime gelsin..
ben ezberledim bile..

3 Ocak 2012 Salı

kısa kısa

kimine göre BLOG bir günlük,kimine göre uzaklardaki akrabalara haber göndermek hal hatır anlatmak,kimine göre iç ses,kimine göre hayata bakış,kimine göre ev hali,kimine göre çoluk çocuğun gelişim takvimi.
sonuçta herkes iyi niyetli..
bende olmuş baya buralara geleli..
önce hayattan başlamışım,iç seslerimi dışa yansıtmışım. 
derken hali-melalimi anlatır olmuşum.maksadım iyi yalnız..kötü niyet yok...azcık çok izleyicisi olanlara karşı bir gıpta ile bakma durumu var ki... idolümsünüz vesselam:) yani sözüm yok .
ne diyim son bir yıldır çoluklu çocuklu bir blog olmuşum. hazırlık aşamaları ve meleklerimin aramıza katılmaları.
derken buralardan biraz uzaklaşmışım doğal olarak İKİZ olunca...
size saatli maarif takvimi gibi anlatamayacağım bizim evin hallerini ara sıra uğrayabiliyorum buralara.işim çoooook zor biliyorum.aklınıza gelirsem arada bize dua edin emi.
tek bebek büyütmediğim için direk ikizle daldığımdan olaya kafam pek bi bulanık.
 bebek büyütmeye zordan başladım.
heralde diyorum bundan sonra 1 bebeğim olursa bana çok kolay gelir bakımı...hehe
(Aman büyük konuşmamayım da dilimi ısırayım.. bazısı der tek çocuk on çocuğa bedel diye..)
kronolojik olarak durumumu anlatamasamda arasıra tıklatacağım kapınızı


kısa kısa...


nohut odagillerden AYŞE prenses



hoşgeldin var mı ?