9 Ekim 2012 Salı

İKİZLERİN 1. DOĞUM GÜNÜSÜ PART-1

neredeyse doğdukları gün "bu günü " hayal etmiştim.
neler yapabileceğimi düşünüp durdum. arkadaşlarım yanımda olacaktı keşke ailemde yanımda olabilseydi.
bi heves tatil dönüşü plan proje işine giriştim e tabii bir bilene danışmak lazımdı.soruldu. notlar alındı tavsiye edilen siteler gözaltına alındı.ve benzeri ...
Allah'ım ben faaliyet yapmayı, beyin fırtınasını ne kadar çok çok özlemişim.fikirler, düşünceler,kafamda türlü faaliyetler cirit attı da kendimi zor tuttum.iki bebe ile  anca bu kadar oldu.bi ara bu işe el atmayı bile düşündüm.
ajandalar tutuldu,notlar alındı.menü kararlaştırıldı. tema belirlenemedi :) ortaya karışık bir şeyler çıktı.bu arada okulların açılması iyi oldu ne alaka diyeceksiniz: -e kırtasiye dönemi ...:) her yer rengarenk kağıtlarla dolu.çok işime yaradı çoook...





el işi kağıtlarıyla hazırladığımız ! (baba yardım etti) bunner..öncelikle şunu da not alayım ki doğum günü için çok site gezdim. çok araştırdım insanlar ilk doğum günlerini nasıl kutlamışlar diye.  bununla ilgili yabancı sitelerde çok fazla görsel vardı. 


adamlar sektör oluşturmuşlar..
dileyen bakabilir...(tık) daha başka sitelerde var..
ben bana döneyim. kostüm için kafamda pek bir şey canlandıramazken bir gün fikirsizce gezdiğim LCW de kızıma tüllü puantiyeli bir takım buldum aldım işe yarar diye..yaradı da sonra pendikte yine fikirsizce dolaştığım bir kpss çıkışında kafasındaki tokayı buldum taçtı ben toka yaptım:) değişim ruhumda var kardeşim. oğluma kot pantolon giydirmeyi planlamıştım  benim tasarlamış olduğum papyonlu badi el emeği göz nurudur biline..gelelim ayrıntılara


teşekkür kartlarımız


misafirlerimize hediyelerimiz


doğduğumuz gün hastanede ayak izimiz alınmıştı 1 yaşında ayağımız bu kadar büyümüş.


ablalarımıza, abilerimize atıştırmalık


bunları da çok sevdim :)





bu balonları ne zaman aldığımı tahmin edemezsiniz :) akşam yatmadan son olarak balonları astık. sabah kalktıklarında şaşkınlıklarını görmeliydiniz. dada da da...neşe çığlıkları evi şenlendirdi.


duvarımız son gün şekillendi.


renkli bayraklarımız  

ikramlarımız

yaz tatilinden sonra kalabalığı unutmuşuz.


Oğlum   kısmetliydi. doğum gününde sürpriz olarak cicişeyler geldi. çok mutlu olduk çok. garip olan birbirini tanımayan 2 kişinin  sanki yıllara dayanan dostluğu varmış gibi samimi olması ve mutluluğunu düşünmesi sana çok teşekkür ederim Sümeyye çok..


üflüyormuş gibi değil mi üflemiyor  şaşırmış hatun (iki meleğime minik pasta daha cazip geldi.)

arkamı dönmeye kalmadı kiii o minik parmaklar pastaya çoktan dalmış.dudaklara gitmiş bile..

 önce o şirin şapkayı takmak istemeyen beyimiz baktı pastanın mıncıklanmasına izin veriliyor o da lütfetti de taktık şapkayı

ve en mutlu anlardan biri (oğluşun ağzına vişne geldiği için surat buruşuk)

bunu bende yapmak isterim aslında


misafirlerimize minik hediyelerimiz 

kendi ellerimizle verildi..

bunlarda neymiş burada böyle

pastacılar ikizlere hitab etmiyor. iş başa düştü.iyi de oldu.

menü:
her doğumgününde olduğu gibi;
mercimek köftesi 
2 çeşit börek
çikolatalı havuç topları 
patlıcanlı etimek salatası
patates salatası
barbunya
kremalı kek dilimleri
mor lahana salatası
limonata
 karadut suyu
vs..

Bu günü de tarihe bir anı olarak bıraktık.çok yorulduk çok ama tatlı yorgunluklar bunlar.
 şimdi sıkı durun bu partinin 2.si bayramda  tekrar edecek.

Not: 
           Bu yayın yazılmayı 10 gün bekledi.
      2 günde anca yazılabildi. varın siz benim bu organizasyonu ne kadar zamanda hazırladığımı tahmin edin sonra da sabır ve sebatımiçin dua edin  !!!
Allahım çok mutluyum çok bu mutluluğumu artır ve kat kat fazlasını şu anda kalp sıkıntısı çeken  herkese ver...amin





17 yorum:

  1. Daha nice hayırlı günlerini görün inş..

    YanıtlaSil
  2. Ayy inanmıyorum ya maşallah şunların tatlılığına :) bir pasta ancak bu kadar güzl yenir :)

    YanıtlaSil
  3. Duana çok içten amin diyorum öncelikle, vee geçiyorum organizasyonuna, çok ama çok güzel olmuş, banner, balon,kartlar, süslemeler, hediyeler, miniklere minik pastalar, hepsi hepsi çok güzel düşünülmüş ve hazırlanmış, Ama yine de zaten olması gerektiği gibi günün iki yıldızı varmış :)
    Maşallah onlara, Allah gülen yüzlerini hiç ama hiç soldurmasın, sağlıklı uzun ömürler versin. Sana da bol enerji ve sabır tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o anda öyle hissetim ve yazdım.güzel duaların için teşk. ederim. uzun düşünme seanslarından sonra ortaya bunlar çıktı.

      Sil
  4. Masaallah cok sekerler..Rabbim nice hayirli yaslar nasip etsin insaallah..

    YanıtlaSil
  5. AMİN...
    Herşey çoook şirin olmuş .... aile desteksiz iki bebekle valla maaşallah...

    ellerine sağlık ....her ayrıntıya bayıldım

    bide şu banner olayını bi anlatsan nasıl yapılıo bi bulamadım yahu :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aile desteği var canım k.valdem var sonra annem gelecek.gözlerim pörtleyene kadar internet peşineydim valla.netten buldum

      Sil
  6. öyle uzun bi yrum yazmıştım ki sana ilk yayınladığın gün.cep telefnundan:((ama bağlantı koptu yazdıklarım püff gitti.şimdi tekrar nice yıllara canım cım(diyorum çünkü)ben seni ve çocuklarını çokk seviyrum allah nazarlardan saklasın benım kızım da 1.5 yaşında zor oluyor böyle yorum yazmalar.maşallah canım bu ne doğum günü böyle acaba vaktin olsa neler döktürecektin acaba iki çocuklu bi hatun olarak.valla sümeyyeciğimi kıskandım:(bende gelirdim bu şirinlerin doğum gününe allah acılarını göz yaşlarını göstermesin nasıl geçti günler insan unutuyor yaşadıklarını;geçen seni anlattım anneme göz yaşımla başka ikiz annesiyle karıştırmıyorumdur umarım yazı aynen şöyleydi ben çocukları besliyrum annem de beni yediriyor ne duygulandım bir bilsen:(rabbim kolaylıklar versin tatlım bana da gel inşallah benim kızımın 1.yaş partisine bakıp yorm atarsan mutlu olurum.hee bu arada tebrik ederim bu ne uyum ya gözüme takılanlar 1: bardak altlıklarından isim yazma fikri süper 2: kızının çorabı balonun uyumu daha neler neler çok sevdim allah nazarlardan saklasın çok uzun bi yorum oldu ilk defa...saygılar ve sevgiler ----sema & zeynep-----

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşk ederim.kalpler karşılıklı...ben çok fazla blog gezemiyorum. gezsemde yorum yazamıyorum. malesef.inş bunun için çaba göstereceğim.sümeyye gelemedi kargo ile göndermiş.evet o bendim ogünler geçtiçokşükür geçen sene bu zamanlar gerçekten çok zor günlerdi.sarılıklarını atlatmışlardı.nerede oturduğunuzu öğrenebilirmiyim?fikirler ordan burdana ama kızımın taytı ile duvardaki 1 rakamı inan astıktan ve kızım giyindikten sonra farkedilmiş bir uyumoldu. bende şaşırdım.yani o kadar vakıfım olaya düşün.yorumlarınızı bekliyorum. bende hemen geliyorum:))

      Sil
  7. :))ay canım teşekkür ederim karşılıklı olması adına,evet renkli puantiyeli ne varsa toplayınca birden şok gelişmeler oluyor..bizim temamız uğur böcekliydi ne varsa toplamıştım çok güzel bi dğum gününe hazırlandım ama ne yazıkki kayın validem kalça kemiğini kırıp ameliyat oldu bizde dedeler arasında yaptığımız prova doğumgünü diyeyim artık ama asılı o oldu:)) allah sağlık versin de cümlemize yani anlayacağın çarşambadan perşembenin pazarlığı olmuyormuş:))canım istanbul güngören de oturuyorum faceden gökdemirsema diye aratabilirsin sen nerelerde oturuyorsun

    YanıtlaSil
  8. nekadar güzel rengarenk pek güzel olmuş d.günü süslemeleriniz,cicileriniz çok sevdim..ağızları yüzleri pastaya dalmış o ballı kuzuları yerim ben maşallah subhanallah..Rabbim nazarlardan saklasın hayırlı uzun ,güzel ömürler versin ikisinede :)

    YanıtlaSil
  9. Görüntüler öyle güzelki,benimde dileğimdi ikiz bebek,Rabbim size bağışlasın, hayırlı ömür nasip etsin ...Amiin

    YanıtlaSil
  10. arada minikden fırsat buldukça blogunuza bakıp eski yazılarınızada okumuştum, ikizlerinize yakın yaşda bir oğlum var, pek duygulandım okurken, Rabbim acılarını yaşatmasın hayırlı evlatlar olsunlar inşAllah

    YanıtlaSil
  11. valla bravo iki 1 yaş çocukla bu kadarını yapabilmek... Çok tatlılar maşallah..

    YanıtlaSil

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..