14 Ekim 2010 Perşembe

ŞİRİN BUTİK Neler Yapar?

40 YIL HATIRIMIZ OLSUN



 
Bu güne kadar çok düşündüm. neyi ? tabiki blog ismini ama bugün ilk kıvılcımlar bir arkadaş toplantısında ortaya çıktı. başkasından isimler duymak iyi geldi.istişarede bereket vardır. ŞİRİN BUTİK adı çıktı MEYDANE ....
Ben neler yaparım. bu sene ara vermek zorunda kaldığım bir mesleğim var..yaptığım işi çok seviyorum.çünkü en büyük arkadaşım 6 yaşında evet ben bir anaokulcuyum... mutluyum. çocuklarımı çok özledim.
Birkaç yıl önce takıntılarım vardı bu takıntılarımdan TAKI yaparakkurtuldum. takıntılarım bana çok güzel bir HOBİ kazandırdı.
YEMEK yapmayı çok severim...ilk denemelerim küçük yaşlarda başlamıştır.Akraba arkadaşlarımla evden imece usulu getirdiğimiz 3 yumurta bir bardak şekerle HAMURİŞLERİ dünyasına atıldım. ordan ev yemeklerine derken üniversite hayatımda , güneyin sıcak.. acı ve tadına doyum olmaz lezzetleriyle tanıştım... batı ve güney felsefesiyle yemekler pişiriyorum diyebiliriz.
El-işi... uzun soluklularından değil hemen yapılıp ortaya çıkanlarından hoşlanıyorum.. mesela düzinelerce vitrin takımları yerine hemen yapılıp ortaya çıkacak ürünleri yapmak bana daha eğlenceli geliyor....
dahaa neleer neleeer.
ha birde dekorasyon işlerine baylırım .Bunları da sonra anlatayım.çok heyecanlıyım bıraksanız sabaha kadar yazarım... ekleyebilirsem resim ekleyeceğim. bekleyin daha ne süprizlerle döneceğim...
beni sevdiklerinize ekleyin...iyi günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..