15 Şubat 2011 Salı

TAŞINDIM GELDİM

merhabalar uzun zaman oldu değil mi?

 malumunuz çetrefilli bir dönemden geçtim taşındım taşındığım gün eve nakliyeciler geldiğinde biz evde annemi bırakıp doktora gittik falan böle kopuk bir taşınma oldu. o gün benim uzanıp dinlenmem gerekiyordu.
sağolsun nohut oda bana sıcak evini açtı.bizim ev yerinden oynayıp taşınırken ben arkadaşımda ayaklarımı uzatmış yatıyordum.ne güzel demi
aslında böyle anlatınca ohhhh ne güzel gibi görünüyor ama işin stresi yattığım yerden yetiyordu.
ama akşam eve geldiğimde eşyaların yerleştiğini görmek beni mutlu etmeye yetti.
doğalgazda sorun çıktı. o akşam bir yakınımıza sığınmak zorunda kaldık.neyse ertesi gün evimdeydim. ince detaylar dışında yerleştim. annemle kardeşimin gelmesini bekliyorum..kendin niye yapmıyorsun demeyin şu sıralar has has bir dönemdeyim...bakalım...
15 tatil geldi geçti.sağolsun görümümve kayın validem bu taşınma döneminde ellerinden geleni yaptılar..

(yaa durun size birgün sevgili kayın pederimi anlatayım yaa güler misiniz ağlar mısınız?)

bu cumaya kadar duaya devam blog alemi..

4 yorum:

  1. tahmin ettiğim şeyse kolay gelsin kardeşim.Allah gönlündekini hayırlısıyla versin.

    YanıtlaSil
  2. Takma sen k. valide ve gorumceyi, guzel guzel evini yerlestir :)

    YanıtlaSil
  3. yerleştim yerleştim...annemlerde yetişti..sağolsunlar..

    YanıtlaSil

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..