25 Nisan 2011 Pazartesi

HEEEY BLOGUM AÇILMIŞŞ YAŞASIN..

bi sıkıldım bi sıkıldım...yazamadım patladım.bilgisayardan bayyaaaa bi uzaklaştım..arada bir yokladım ama o kırmızı yazı ...
insanı sinir eden ilk gördüğümde anam ben kimin tavuğuna kışt dedim acaba dedirten yazı..hani şu haklı olarak "buradan birşey çalarsanız şunu yaparım bunu yaparım diyen"blog dostlarımı mı kızdırdım acep dediydim kendi kendime..:))tırsmış bi şekilde..

ÇOOK ÖZLEDİM HERKESİ ..tek tek bakacağım kimler ne haldeler..benim hallerimi sormayın dostlaar:))

4 yorum:

  1. ah neval; uzuun zaman olmuş özlemişim böyle yazışmayı..malumunuz üzre sayfa başındaki değişikliğin sebebi artık hamiş olmam.:)hayırlısıyla inş.Allah tamamına erdirsin amin..

    YanıtlaSil
  2. soralım soralım sende anlat burdan:)

    YanıtlaSil
  3. nasıl başlayacağımı bilmiyorum :))

    YanıtlaSil

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..