20 Nisan 2012 Cuma

BOL MAŞAALLAH LI BİR POST OLSUN

6. ay bitti 7 ye başladık dişler çıktı.
bizim oranın adetleri. 
elimize kına yakalım dedik. 
derken bu bize tatlı bir anı olarak kalsın dostlarımızda yanımızda olsun istedik. 
madem uzaklardaki akrabalarımız yok.
onları aratmayacak kadar yakın olan dostlarımız bizi yalnız bırakmadılar. hazırlık onlar içindi :)
nasıl yapalım derken günün sonunda mutlu olduğumu farkettim. içim huzurluydu.
yüzümde bir gülümseme. iyi ki varsınız dedim.
iki meleğimle beraber hazırlandığımız bu gün, bize güzel tatlı bir hatıra olarak kaldı.
ve bir hevesle hamileyken hazırladığımız mevlüt süslerimizi nihayet bu vesileyle vermiş olduk. nasip böyleymiş.
hamileyken daha ne olduğunu bilmediğim için ne heveslenmiştim. ama nerdeee karnımızı zor doyuruyorduk.kaldı ki eve misafir davet edelim. çok şükür yavaş yavaş insan içine çıkıyoruz:)



görüldüğü gibi tütümüzü giydik. bi afra bi tafra cadı olacak bu kız cadı...






 ah kaşınan dişler.. 
bu arada tacımızı da kendimiz yaptık





ah benim şaşkın oğluşum ne olduğunu anlamış değil.gömlek giydirdiler papyon taktılar .(yandaki ele dikkat Muhsine doğru ilerliyor Berrin oğlana dokunmadan edemiyor:))





 ama MAŞALLAHI   UNUTMAYALIM







BABA filminin afişi gibi olmuş 

aa kimler gelmiş bizeeee 
ablası ile neler paylaşıyorlar acaba



abisini nasılda izliyor ah bi dokunsa..



ALLAH bugünleri bize gösterdi çok şükür. .
MAŞALLAH BAREKALLAH TÜM ANNELERİNİN KUZULARINA..


KINA HEDİYELERİMİZ




MEVLÜT HEDİYELERİMİZ




MUTLU HUZURLU BİR HAFTA SONU SİZİN OLSUN.

12 yorum:

  1. ama çok şeker bunlar ya.. allahım nazarlardan saklasın.. dişlerimiz de hayırlı olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  2. Maşallah BerakALLAH annesi her satırına, her şeylerine annesi. Hayırlı olsun:))

    YanıtlaSil
  3. masalah cok sirinler.kina yakildigini ilk defa duydum.minnacik ellerede ne yakisirmus o kinalar.

    YanıtlaSil
  4. ikinisine de kocamanından bir maşaallah..tabii sanada:))

    YanıtlaSil
  5. maşallah ,barekallah.. benim oğlumla yaklaşık 1 ay var aralarında..:) hepsine sağlıklı hayırlı ömürler inşaallah.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. hepinize çok teşekkür ederim . sevgi ile..

    YanıtlaSil
  7. Maşallah çook tatlılar. Büyüdüler bile...

    YanıtlaSil
  8. maşallahhh çook tatlılarr. 1 ay büyüksünüz bizden, bizde daha diş yok, dr. yakındır dedi, sanırın uykularını bozan bu dişlerr :)

    YanıtlaSil
  9. maşallah bu yavrulara:))kına adetini bilmiyordum ben.benim kızım 6 aylık olacak bu hafta ,dişleri çıkalı iki ay oluyor ama mayıs ayında diş buğdayını ancak yapabilicem:)annelerimiz gelsin diye bekliyoruz.kına da mı yaksak acaba ne de güzel olur:))fikir için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. kırkbin kere maşallah.ne güzeller.ikisinide Allah korusun.Hayırlı,edepli evlatlar olurlar inşallah.Birbirlerinden hiç ayrılmasınlar.Bakmaya doyamadım ben bu güzelliklere maşallah.

    YanıtlaSil
  11. blogger anneyim ve izlemedeyim canım senide beklerim

    YanıtlaSil
  12. öyle çok seviyorum ki sizi,görmeden duymadan,sanal sanal iyi ki varsınız.maşallah annesi herkesden önce sana.kocamaaan maşallah..

    YanıtlaSil

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..