12 Nisan 2012 Perşembe

DELİ ANNE VE MORPA YAYINLARI HEDİYESİ



Blog yazarlarının çoğu bilir; tanıtım, işbirliği, davet, hediye, numune vesaire üzerine sıklıkla postalar gelir. Bugüne dek hiçbirine girişemedim. Zira kiminin bahsettiği ürünü inandırıcı bulmadım, kimini yararsız bir çaba saydım, kiminin emrivaki stilinden, kiminin rica edeceği yerde emretmesinden, kiminin açık veya gizli; bugün sen bana yap, yarın ben sana yapayım-cılığından ve bu çok sevimsiz pazarlıktan, kiminin ısrarından, kiminin kabalığından hoşlanmadım, kiminin de altından kalkamam ve hakkını veremem sandım, hasılı şimdiye dek rica, minnet, dayatma, beklenti vesaire ile ilgili tek bir yazı yazmadım. Burada şimdiye dek yazdıklarım tamamen kendiliğimden; bir hayra yahut amaca hizmet edeceğini düşündüğüm kitaplar, bloglar, ürünler vesaire üzerine idi.*
Bir Morpa Çocuk Adası oluşturulmuş. Bu adada birçok tesis kurulmuş; Çizgi filmler, Çizimler, Şarkılar, Belgeseller, İngilizce, Eğitici oyunlar, Etkileşimli çalışmalar, Çocuk öyküleri,  Çocuk tiyatroları, Eğitsel bültenler vesaire gibi birçok türden faydalı bölüm her bir tesisin adı olmuş. Üstelik bu adadaki içerik sabit değil, uzmanlarla birlikte hazırlanan dinamik bir içerik sözkonusu.


DEVAMI İÇİN TIK TIK 
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..