22 Aralık 2010 Çarşamba

ARADA Bİ DE MUTFAĞA UĞRAMAK LAZIM 1



 YAPTIK bizde aşuremizi saat 15:30 dan sonra sabahtan düşünüp durdum yapsam mı  diyeee diyeee... dolaptaki haşlanmış malzemeler geldi aklıma
buğday
nohut
fasulye
e daha ne kaldı geriye
kolları sıvadık. Okta Usta tv de ben mutfakta aşure yaptık...
yaptık yapmasınada ben bu aşureyi kime dağıtacağım?????
karşılaşınca selamlaştığımız yoksa kapıyı bile açmadığımız(bu da bi sorun)komşumun ilk defa kapısını çaldım.
şansa bak evde yok...
1 kavanoz doldurdum akşam buluşacağım dostlarıma götürdüm. napalım....Allah kabul etsin..

4 yorum:

  1. Es-Selam.
    Allah kabul etsin gülüm! Rengi ne hoş olmuş öyle..
    Bu arada Neslihan hanımefendinin yazısını tabi ki paylaşabilirsin,mutluluk duyarım.
    Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  2. sevgili Pepelam; Allah razı olsun.kurdeleler bi yerden tanıdık geliyor mu? ayrıca sizden takdir görmek efem beni çok mutlu etti.Neslihan hanımın bu sözü kafama çivi gib çakıldı...tam beni anlatıyor.hiç unutmamak için bloguma tanımladım..beni unutmaaa:(

    YanıtlaSil

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..