28 Aralık 2012 Cuma

BİRAZ ONDAN BİRAZ BUNDAN İSTİYORUM HAKİM BEY

bir akşamüstü kurban bayramı yaklaşıyorken apar topar gizli kaçamak almıştım bu boleroyu,  eksik birşeyler var gibi gelmişti bana nasıl olmuş?

ben bir işle meşgulken onlar da keşifteler.Yakalanınca da İSYAAAAAN 



bu oğlan yemek takımlarımı kırmadan rahat etmeyecek. kırsa diye de gözünün içine bakıyorum. sevememiştim zaten onları bir türlü.
orada neler var bi ele geçirse :)


bir de yarın bir kaç saat eşimle dışarı çıkabilsek bi kahve içsek. bu ihtimal yüzde kaç gerçekleşebilir acaba? gerçekleşirse haberiniz olur:)
misss gibi kahve kokusu tadında bir hafta sonu diliyorum.

Başlığa uygun olsun şu sıralar favorimiz:

7 yorum:

  1. bolero da gerçekten eksikmiş yaka kısmında ki dantel nediyim çok güzel olmuş çok iyi düşünmüşsün eline sağlık kuzuya gelince nekadar büyümüş Allahım nazarlardan saklasın yemek takımını kırsın gitsin anne de rahat kendide :)hafta sonu kaçamağı da yapılır umarım enerji toplamak lazım arada:) mutlu h.sonları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşkler ya gerçekten eksikmiş demi:)büyüdüler ve son hızla yaramazıklar devam ediyor.gelecek günlerimi düşünüp ne yapacağım diyorum.kaçamak bugün sekteye uğradı bakalım yarından umutluyum:)

      Sil
  2. bolero gerçekten güzel olmuş.. başka bir hava katmış dantel..
    bu arada ne kadar da büyümüşler maşallah.. yaramazlıklarda başlamış.. kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş güle güle güle kullan ;) ne tatlı olmuşlar maşaAllah. yazamazlar (yeğenimin tabiriyle :)

    YanıtlaSil
  4. Bu çocuğun bakışlarından belli çok büyük adam olacak. Helal diyorum başka da demiyorum. Çok tatlı bakıyor. Bu bakışa birden fazla yemek takımı feda olsun...

    YanıtlaSil

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..