3 Ocak 2013 Perşembe

ah mesafeler



Bu gün M....pe de yalnız başıma gezdim.beraber ilk limonata içtiğimiz POLARİS in yanında ki çay bahçesinin önünden geçtim. bazı çantalara ,yüzüklere baktım.Bayan  N. bunları beğenirdi.diye düşündüm sana yollamak istedim.  mesafe BUZZZ gibi girdi aramıza, sonra TAGİ'NİN önünden geçtim. aklımda sen vardın.köşedeki kahve içtiğimiz, simit ayran yediğimiz en son geldiğinde de kaçamak yapıp oturduğumuz çay bahçesinin de önünden geçtim. giremedim.sonra o caddeden sahile doğru yürüdüm.hani bi kadın kahvesi mi ne bulmuştuk. işte tam oraya varmadan ERENKÖY dekiler gibi bir butik açılmış sen aklıma geldin. sırf senin için girdim. güzel eşarp ve şallar var, çantalar da güzel. erenköy kadar pahalı değil.
ve ben eve geldiğimde şunu anladım ki; yalnız gezmemişim anlaşılan yanımda sen varmışsın:)



bugün bana eşlik ettiğin için teşekkür ederim arkadaşım.


aslında bu senin sevdiğin bir şarkı ama bende seviyorum sanki bugüne de uydu mu ne?
not: fotoğraf nohut oda:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..