17 Ocak 2013 Perşembe

HEDEF: ÜTÜ YAPMAK




YA RABBİM SEN BÜYÜKSÜN 


sabah kalkılır mız mız mız mız kahvaltı yaptırılamaz sinir olunur.
bari evi toplayayım (dün toplanıp süpürülmüştü).
ev toplanır süpürülür(tabi görünen yerler:))
bebeler acıkır. sabah kahvaltı yapmadıkları için bol naneli ,kekikli tarhana çorbası pişirilir, yedirilir.

uykuları gelir (dikkat edin hala ütüden bahsetmiyorum) kız yatak odasında oğlan salonda teker teker uyutulur.

ütü dağı salona taşınır.ütümasası ve ütü güvenli bir alana yerleştirilir. sabah çay içemedim bari bir kahve eşliğinde ütü yapayım diye kahve fincanına kahve konur. su kaynamaya bırakılır..... bu arada 2 çocuk donu bir adam donunun son bacağı ütülenirkeeeeennnn
kız uyanır. ütü fişten çıkarılır.kız pışpışlanır olmadı ayağa alınır 30 dk. oyalanılır. su soğur. kız tekrar yatırılır.


ütü başına geçilir.kahveden bir iki yudum alınır.bir iki parça ütü,
oğlandan ses gelir. ütü fişten çıkarılır.


kıza yapılan muamele oğlana uygulanır tekrar ütüye dönülür.kısa süre sonra ikisi birlikte hortlar....


......... o ütü fişten kaç kere çıktı sayamadım ama hedef başarıyla tamamlanmıştır.

saat: 18 bilmem kaç BİRAND ın ölüm haberi sırasında ütü devam ediyordu.

6 yorum:

  1. cocuklu annelerin bilindik drami
    ben o pispislama ve sallamayi sabah 6ya kafar dwvam ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Bunca yıl aradan sonra 3. bebeğim olacak, ne diyebilirim ki, kendimi gördüm. :))

    YanıtlaSil
  3. Çok yorucu, ama onların uykudaki melek halleri en güzel enerji kaynağı. Bol bol öpmeli koklamalı :)

    YanıtlaSil
  4. :))))) bu gidisle o utu bozulur

    ben de bu yuzden utulenecek seylerı mınımuma ındırdım hayatımda sadece esımın gomleklerını utuluyorum.

    YanıtlaSil
  5. Valla su siralar tam da bunlari yasiyorum. Demişsin ya supurulur ama tabi gorunen yerler. Beni iş yaparken gizli gizli gozetleyen biri yazmış. Sabah cay icemedim bari kahve iciyim. Benim durumum. Ikiz kizlarim var. Su an uyuyorlar. Kalkiyim bi is yapiyim diyorum ama yanlarindan kalkinca uyanmalari daha kolay. Kalksam mi yatmaya devam mi kahve de fena olmazdi diye diye vakit geciriyorym. İnsanın elinden tutacak kimsesi olmaması zor iş

    YanıtlaSil

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..