12 Mayıs 2011 Perşembe

HAMARAT HANIM

bizim sülalenin ilginç tipleri vardır..
şu anda üstün dökmen de tv de konuşuyor hani baskıcı anne-baba  tipleri vardır ya şunu yap, bunu oku , aaa sen onu beceremezsin. ama laf başı gelince herşeyi çok iyi bilirler becerirler.ondan daha güzelini yapan yoktur.herşeyi en iyi o bilir.ondan güzel yapan olmaz.en iyi dekoru o yapar en iyi börek onun böreğidir. en iyi yemeği o yapar. mmmm bir yemek yapmıştır ki millet parmaklarını yemiştir.ondan iyi çeyiz hazırlayan yoktur. en iyi temizliği o yapar ondan başka herkes pistir.

böle insanların evinde de tedirgin tedirgin gezersin aman şurası bozuldu mu?ay ellerimi yıkarken etrafı çok mu ıslattım. aman kapıyı çok mu çarptım. bildiklerinizi unutur sakar saçma sapan bir tip olur çıkarsınız. bildiğiniz soğan doğramayı bile unutur.nasıl oluyodu diye etrafınıza bakarsınız. sizin bir fikriniz varsa bile anında karşı fikir sunulur her zamna yaptığınız börek o gün kabarmaz pişmez.sen taze fasulyeyi bile nasıl yaptığını unutup karşındakinden tarif alabilirsin. her zaman yakmadan yaptığın ütü o gün birşeyler yakabilir. panik pimpirik birtip olur çıkarsın. tatil mi yaptın yoruldunda mı geldin anlamazsın.
zaten bütün planlar ona uymak zorundadır. sen daha farklı düşünemez bir şey yapamazsın.
ahanda bundan ötürü bu tipler hem sevilirler hemde uzak durulması tercih edilir. ya da ailenin hoşgörüsü engindir bu insan idare edilir.bizdeolduğu gibi.
şimdi gelelim bu insanın çocuklarına YAZIK demi.. evet malesef mutsuz, yaptığı her zaman eleştirilen, herşeyi kendisine sorularak yapılmak zorunda..ona göre kendi evlerini bile düzeltemezler aslında düzeltirler de annelerine göre aa onlar yapamaz en iyi ben yaparım.. yaaa insan perdelerini çıkarıp yıkayamazmı?yıkar yıkamasına o kızcağızlarda yapıyor bunları zaten ama anne faktörü baskın..napsınlar onlarda bırakmışlar dağınık kalmış.ama belli yaştan sonra onlarda da isyan ve firarlar başladı..
 annenin bu tavırlarından dolayı bütün işler başına kalmış.çünkü en iyisini o yapıyor ya.. şimdide şikayetler başladı..biz de diyoruz tabii EE KENDİN KAŞINDIN...

ulen diyesi geliyor insanın yüksek müsadelerinizle ..bayırın İstanbulu'na gelin geldik anamız çalışıyordu izmirlerde. çeyizimizi bile kendimiz döşedik. oldu mu oldu.perdelerimi de kendim yıkarım,halılarımı da, temizliğimi de kendim yaparım.7 yıl oldu..çokşükür..
Annemden Allah razı olsun.az da olsa özgüvenimiz var..

2 yorum:

  1. iyi ya da kötü yaptık becerdik ama dimi kardeş ?

    YanıtlaSil
  2. neval hiç..kimsede olmamış demedi..

    YanıtlaSil

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..