25 Temmuz 2011 Pazartesi

İVİ HALI



tüm hayatım galiba onları düşünmekten ibaret oldu. geçen gün şampuan ve sabun aldım severek..gülümseyerek.bez fiyatlarına baktım şaştım kaldım..kapıdan girenin elinde bezle girmesi kuralını koymaya karar verdim.yoksa nasıl başa çıkarım :)
korkularımda var aslında benim, erken gelmelerinden korkuyorum..hazırlıklarımı tamamlamak istiyorum. erken mi acaba diyorum. ama yavaş yavaş meleklerimin kıyafetlerini yıkayıp ütüleyim diyorum.
siparişlerimi vereyim artık.Ramazan sonu inş. odamız ortaya çıksın.
İVİ halı arkadaşlarımın kullandığı memnun kaldıkları farklı tasarımları olan bir marka bilirsiniz.
sevgili GÖRÜMÜM !! ;odaya halı almak istedi.
bu model iki cinsiyete de en uygun model renkleri bunlar.. yukarıda ki daha uygun gibi..


galiba ilk fotodaki halıyı sipariş vereceğim.
ama gerçekten çok güzel modelleri var.

herşey olur. herşey düzenini bulur..
inşaallah onlarda kucağımızda ki yerini sağlıkla afiyetle bulur..

14 yorum:

  1. bende oğlum için almıştım henüz anlamıyor :)ama araba sürmek için ideal olduğu için almıştım çok da memnunum.
    insan biran önce hazırlıklara bşlamak tamamlamak istior ki bu da hamilelikte normal herşeye hazırlıklı olmak adına bende acele ettiğim şeyler olmuştu:)ne güzeldir bekleme merak etme süreci allah kolaylık versin inşallah sağlıkla kuçağınızı alırsınız meleklerinizi:)

    YanıtlaSil
  2. hemen not ettim markayı..

    YanıtlaSil
  3. Bende çok seviyorum ivi'nin halılarını...özellikle odayı ağırlıklı olarak beyaz yapmak istiyorsan böyle renkli cicili bicili bir halı odayı çok şirin gösteriyor :)heyecanla takip ediyorum hazırlıklarını,kolaylıklar diliyorum sana :)

    YanıtlaSil
  4. sezobigo:
    bloguma hoşgeldin:)evet çok sabırsızlanıyor insan merak ediyor.rüyalar onlarla renkleniyor..halıdan memnun olanların yorumları önemliydi teşk. ederim.

    YanıtlaSil
  5. esra:
    hoşgeldin bloguma:) farklı tasarımlar var. çok hoş.

    YanıtlaSil
  6. sümeyye:
    beyaz düşünüyorum ama park yataklar toz pembe ve mavi:) sen yzınca aklıma geldi acaba çok boğar mı:(((?

    YanıtlaSil
  7. blogunuzu takip ettikçe kendi yaşadıklarım geçio aklımdam çok zewkli bi hazırlık:)halılarda çok güzel bende bu markaya bayılmıştım ama odamın boyutuna uygun olmayınca alamadım :(
    bez fiyatlarını görünce bende çook şaşırmıştım daha önce insan hiç dikkat etmiyor :) bebişim için ilk aldığım şey bez paketiydi henüz göbişim olmadığı içinde kimse görmesin die gizli gizli getirdim marketten :)stokçu anne...
    buarada gerçekten çok ince fikirli bi ablamız bebek hediyelerinin yanında bana bi paket bez getirdi çok hoştu doğrusu :)))

    YanıtlaSil
  8. düz renk bir şey de düşenebilirsin o zaman...düz krem shagy engilish home'da var dı,
    kenarlarada pembe ve mavi denizci temalı kırlentler atarsın ne tatlı olur :)

    YanıtlaSil
  9. ikiböcekbirçiçek:
    bende sizin gibi inş. bugünleri gülümseyerek hatırlarım. bende de vardır stokçuluk..yani şu anda 2 bebek için mother care 4 paket 7'li badiler alındı bile. :)evet bebek hediyesi getirenler bize bez konusunda yardımcı olabilir:)hiç defena olmaz hani..

    YanıtlaSil
  10. sümeyye : off kafam çok karıştı english home'a bir gidelim bakalım..güzel fikir.:)

    YanıtlaSil
  11. canım merhabalar..anladıgım kadarıyla mınnoslar var yolda:)benımde 7 yasında üçüzlerim
    5 yaşında 4.süprizim var....
    bez parası vs vs hersey cok zor..allah kolaylık versın:)senı takıbe alıcam ama buton acılmıyor...bende beklerım..sıksık gorusmek dılegıyle.zeynep

    http://tatlczeynep.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. benimde halı konusunda çok kafam karışmıştı çünkü oda uyku seti ve diğer aksesuarla birlikte desenli halı karman çormanlık katabilir die ... english home da bahsedilen halıya hiç rastlamadım... samur markasının elegance serisinde uyku setime en uygun olan soft yeşil tonunu tercih edip odaya göre kestirdim....çok hoş oldu...buarada bodylerin yedili olması ikizler için çok uygun olur çünkü çok çabuk büyüyolar ve hemen hepsi küçük kalıo .. stokları hep farklı beden tercih etseniz iyi olur .. bende çewremdeki tecrübeli anneler dinledim iyide etmişim ..buarada ikiz annesi olmak bi ayrıcalık bence bende çook istemiştim nasip. rabbim kuzumuzla bize bol bereket ihsan etti sizi dahada bereketlendirecektir ....

    YanıtlaSil
  13. adsız ya da tatlıcı zeynep:):
    ayyy sen nasıl günler geçirdin acaba çok merak ediyorum..3 tane birden birde 4. süpriz. Allah kolaylık versin..bende seni ziyarete geliyorum.bakalım biz neler yapacağız:??!!

    YanıtlaSil
  14. ikiböcekbirçiçek:
    halı konusunu düşüneceğim biraz daha galiba.badyler de değişik aylarda aldım arkadaşların tavsiyeleri üzerine.inş. bu ayrıcalığı sağlıklı sıhhatli afiyetli hayırlı bir şekilde yaşamk nasip olur. teşk. ederim.

    YanıtlaSil

şirin yorumlarınızı okumayı seviyorum..hadi bakalım sen de yaz bişeyler..